Zorganizowanie konferencji nad morzem

Zmieniłam pracę, ponieważ w poprzedniej przestałam się rozwijać. Potrzebowałam czegoś nowego, co doda mi skrzydeł. Dlatego właśnie zatrudniłam się w firmie farmaceutycznej, która była jedną z największych w kraju. Odpowiadałam za sprawy organizacyjne i radziłam sobie doskonale.

Wybranie klimatyzowanej sali na konferencję 

konferencja nad morzemPrezesem firmy był starszy człowiek, który mimo podeszłego wieku doskonale radził sobie z zarządzaniem. Był on dla mnie wzorem do naśladowania. Największe wrażenie robiła jednak na mnie jego niezawodna pamięć. Prezes szybko obdarzył mnie zaufaniem i dawał coraz to poważniejsze zadania do wykonania. Ostatnie moje zadanie było wyjątkowo interesujące. Do zorganizowania była konferencja nad morzem i miałam się wszystkim osobiście zająć. Było to dla mnie nie lada wyzwanie, ponieważ jeszcze nigdy nie organizowałam żadnej konferencji i było to poważne zadanie. Na miejsce, w którym miała odbyć się konferencja wybrałam jeden z lepszych hoteli w trójmieście. Hotel dysponował ogromną salą, która mieściła ponad trzysta osób i była to sala klimatyzowana. Na konferencji mieli pojawić się sami znani ludzie i było to ogromne wydarzenie dla firmy farmaceutycznej, w której pracowałam. Kiedy już załatwiłam salę konferencyjną w hotelu, to udałam się do prezesa, żeby zaakceptował mój wybór. Był mile zaskoczony, że dokonałam tak trafnego wyboru. Moim kolejnym zadaniem było wysłanie zaproszeń do konkretnej grupy ludzi na tę właśnie konferencję.

Wszystko przebiegło zgodnie z planem, co cieszyło zarówno mnie jak i prezesa. Konferencję prowadził on osobiście i doskonale sobie poradził. Mimo panującego upału w sierpniu, w sali było bardzo przyjemnie. Wszystko dzięki klimatyzacji, która działała niezawodnie. Firma odniosła sukces.